Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach
5 lutego 2019
Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Stanowią uzupełnienie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w czasie giełd i podobnych wydarzeń, a ponadto, ze względu na łatwy montaż i mobilność, wykorzystuje się je na przykład do handlu w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, powinien być właściwie dostosowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?
Pawilon handlowy – jak wybrać?
Producenci oferują rozmaite rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Cechują się stosunkowo szybkim montażem, jednak ich przenośność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są też od nich daleko droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni lub kiosków.
Pawilon namiot – kiedy warto go używać?
Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Przeciwnie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje cechuje spora wytrzymałość, będąca rezultatem użycia do ich produkcji najwyższej jakości materiałów. Zarówno rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz niekorzystne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą należycie konserwowane, posłużą kilkanaście lat – również przy intensywnej eksploatacji.