Pozycjonowanie
12 listopada 2018
Pozycjonowanie stron www Kraków - więcej informacji o tej usłudze
Pozycjonowanie to szereg prac dążących do poprawienia widoczności stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w SERPach, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia dochodów firmy. Drugą zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności usługi, produktu bądź samego brandu.
Google ocenia każdą witrynę www na podstawie plus minus 200 rozmaitych czynników. Wynik tej ewaluacji decyduje o tym, na której pozycji strona lub jej podstrona pokaże się internaucie w SERP na daną frazę. Za istotne czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uznają m.in. linkowanie (off-site oraz on-site), jakość treści, jak również responsywność.
Wpisując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, użytkownikowi ukazuje się lista stron, których treść została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na powyższe zapytanie. Jakie strony wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania wyżej niż inne? Przeważnie te, których zawartość jest niepowtarzalna i odpowiednio nasycona właściwymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest również prędkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na komputer, lecz i mobile), poprawnie zoptymalizowany kod HTML, a także ilość stron internetowych zamieszczających odnośniki do naszej witryny.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – powierz to ekspertom z agencji SEO
Google cyklicznie usprawnia algorytm, z tej przyczyny warto zlecić pozycjonowanie i optymalizację stron i sklepów fachowcom. Trafnym wyborem jest firma SEO, która ma długoletnią praktykę w takich działaniach. W takich firmach pracuje szereg specjalistów nie tylko od SEO, ale też copywritingu oraz kodowania. Zlecając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które dodatkowo rozwiną firmę.
Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania sklepów oraz stron internetowych?
Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa skierowana do właścicieli stron internetowych, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż produktów lub usług firmy. Decydując się własny biznes niewyobrażalne jest w XXI w. nie założyć strony firmowej lub ją utworzyć, lecz nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe starania o pozyskanie nowych klientów. Wedle badań aż 97% osób poszukuje w internecie informacji o lokalnych usługach, co klarownie wskazuje do jak szerokiej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu czy strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, iż internauta zdecyduje się na nasze usługi.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]