Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?
18 marca 2020
Zdobądź więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję PR Kraków, kliknij tu
Gdy prowadzi się firmę, bez względu na to czy jest się wytwórcą, usługodawcą czy dystrybutorem, akcje marketingowe winny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa stać na stworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. marketingu, tymczasem niewielkie firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, zwykle szukają wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – ekipa profesjonalistów pomoże Ci w promocji
Agencja marketingowa to ekipa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów znakomicie orientujących się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w internecie (social media, animacje i klipy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode firmy mogą zamówić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (koperty, papier firmowy oraz wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio użyte podczas projektowania materiałów promocyjnych – folderów, kalendarzy, stoisk targowych bądź billboardów. Agencja marketingowa napisze także ciekawe, unikatowe artykuły na stronę www zamawiającego, jak również zaplanuje schemat kontaktów z odbiorcami poprzez modne portale, takie jak Twitter, Instagram lub Facebook.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji targów, konferencji bądź spotkań z klientami wymagających zwykle drobiazgowego planowania, takie obowiązki można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnej oraz kompetentnej ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej zaplanowanie wyjazdu integracyjnego lub opracowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, warto jednakże decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego grona kompetentnych profesjonalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich działań promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku marki.
Nasza lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]