Custom Publishing

28 sierpnia 2022

Na http://bit.ly/31nLMNy przeczytasz wszystko, co należy wiedzieć o custom publishing.

Custom publishing związany jest z wydawaniem wszelkiego typu publikacji papierowych o charakterze marketingowym. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od zera, ale często agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej wcześniej.

Custom publishing konkretniej

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji typu custom publishing zaliczają się:

  • tradycyjne magazyny papierowe,
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi różnego rodzaju,
  • publikacje książkowe,

Custom publishing – cele

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • zwiększenie ilości partnerów biznesowych,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • wzmacnianie wizerunku firmy,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Nasza lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]